If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
И аз имам същия проблем...
Когато караш лекичко в завой или когато потегляш бавно и се чува този просвирващ звук, но това колега нашето се получава от крив диск...Просто няма от какво друго да се получава така...
Едва ли е от крив диск. Поне на 145/6 има една ламаринка зад диска, нещо като топлинен щит го играе. Ако по някаква причина започне леко да закача в диска и почва много гадно да свири. При мене го правеше най-вече в завой А за свиренето на накладките има една медна грес, която се маже там където накладката опира в апарата. Изпадали в резонанс или нещо такова ми каза майстора дето ми ги сменя. Не знам дали е заради греста или щото са от скъпата серия на FERODO обаче не свирят моите, ама истината е някъде там
Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
Audi A4 1.9 TDI
и при мен го има същия проблем като на колегата в горния пост, тези дни ще сменям накладките и ще ви кажа резултата, взех си някаква английска марка - ETF в магазина ми ги похвалиха, пък ще видим резултата
Отваряш,разглобяваш и смазваш шлиците и проблема е решен.Ей..........шлиците не накладки и дискове!!!
Цитирам колегата, че да не стане хвърлим някои в драките от много смазки и обезшумяване на спирачки
И после да каже, че го е прочел във форума да си ги смазва
Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015 Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997[Ex]
имай предвид, че от феродо до феродо има разлика - карал съм с накладки, които трябваше да издържат 80000 км (вероятно са издържали - замина колата), но също и с такива, които за 20000 се износваха изцяло. аз бих предпочел меките, т.к. се износват те, а не дисковете. посвирването е по-характерно за по-твърдото феродо. стига да е посвирване, а да не е стържене - тогава обикновено има контакт на метал с метал - трябва да се огледат дисковете (при стържене се получават много характерни следи - грапави, концентрични) и барабаните евентуално. ако всичко е наред - има достатъчно феродо, повърхностите са чисти и всички спирачни апарати работят, тогава посвирването не е опасно.
sigpic
Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535
Comment